Gratis verzending vanaf €50 !
Garantie Beleid
Bij Yoosmile is onze missie om elke klant een prachtige glimlach te geven. Onze klantenservice 24/7 voor je klaar om alle vragen te beantwoorden en je te ondersteunen.
Effectieve Behandeling
Om ervoor te zorgen dat onze behandeling voor iedereen zo effectief mogelijk verloopt, geven we graag wat handige tips.
Voor een meerdaagse kuur is het aan te raden om het product dagelijks zonder onderbreking te gebruiken. Ook adviseren we om bepaalde dingen te vermijden tijdens en na de behandeling, zoals roken, koffie, wijn en voedingsmiddelen met kleurstoffen, voor optimale en langdurige resultaten.
Om het ultieme resultaat te bereiken, raden we aan om de producten voor het slapengaan te gebruiken. Zo zul je snel, effectief en langdurig resultaat zien.
Niet Goed? Geld terug garantie
Bij Yoosmile hebben we het volste vertrouwen in onze producten, daarom bieden we een niet goed geld terug garantie aan. Hoewel Yoosmile een hygiëneproduct is en dit niet verplicht is, willen we deze service toch aanbieden.
Om in aanmerking te komen, maak je voor de behandeling een foto van je gebit met duidelijke datum. Na de behandeling maak je opnieuw een foto met de datum in beeld en stuur je dit naar de klantenservice. Zij zullen beoordelen of je in aanmerking komt voor de Niet goed? Geld terug garantie.